Opintomatka Itävaltaan 4.–6.4.2019 – ilmoittaudu heti!

Matkan teemana muovijätteiden kierrätys

Jätehuoltoyhdistys ry järjestää yhdessä FinDera Consultingin kanssa muovijätteiden kierrätysratkaisuihin keskittyvän tutustumismatkan Itävaltaan. Fokuksessa ovat muovijätteiden lajittelu ja uudet kierrätysteknologiat.

Matka toteutetaan 4.- 6.4.2019. Matkan aikana tutustumme kiinnostaviin yrityksiin ja asiantuntijoihin, joilta kuulemme uusista tehokkaista toimintatavoista ja teknologioista sekä haasteista ja mahdollisuuksista. Samalla verkostoidumme sekä kansainvälisten että matkalle lähtevien kotimaisten toimijoiden kanssa.

Matkan painopiste on tutustuminen käytännönläheisiin malliesimerkkeihin. Matka on mainio tilaisuus laajentaa omia näkemyksiä ja kontaktiverkostoja.

Matkaohjelma ja peruutusehdot

Huom! Ilmoitathan jo 7.2.2019 mennessä, jos olet halukas lähtemään mukaan. Matkan lopullinen hinta vahvistuu sen jälkeen, ja sitovat ilmoittautumiset ja vahvistus osallistumisesta matkaan tarvitaan 22.2.2019 mennessä.

Matkajärjestelyt

Matka tarjotaan räätälöitynä pakettiratkaisuna sisältäen lennot (Helsinki–Wien–Helsinki), hotelliyöpymiset (3-4 tähden, 1hh), siirtymiset Itävallassa omalla bussilla, ohjelman sekä asiantuntijan opastuksen ja tulkkauksen matkan aikana. Ruokailut omakustanteisesti lukuunottamatta Jätehuoltoyhdistyksen jäsenilleen tarjoamaa illallista.

Liittymälennot Helsinkiin/Helsingistä järjestetään tarvittaessa (erikseen ilmoitettava, lisähinta). Matkaoppaana ja toteuttajana toimii ekonomi Martin Brandt, joka on työuransa aikana järjestänyt suomalaisyrityksille, -kunnille sekä tutkimus- ja koulutusorganisaatioille lukuisia energia- ja ympäristöratkaisuihin liittyviä opintomatkoja Saksaan.

Osallistumismaksu ja ilmoittautuminen

Osallistumismaksu tulee olemaan noin 1 120 euroa + alv 67,50 (24 %) /henkilö. Lopullinen hinta varmistuu osallistujamäärän mukaan – siksi alustavat mutta kohtuullisen varmat ilmoittautumiset ovat tarpeen 7.2. mennessä, minkä jälkeen osallistujille kerrotaan lopullinen hinta. Vahvistus osallistumisesta ja/tai sitovat ilmoittautumiset tarvitaan 22.2.2019 mennessäm ja matka laskutetaan ilmoittautumisajankohdan päätyttyä.

Matkalle mahtuu mukaan 15–25 henkilöä, ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautumiset ottaa vastaan Jätehuoltoyhdistyksen sihteeri Hanna Tukiainen, sihteeri.jatehuoltoyhdistys@gmail.com

Lisätietoja antaa matkanjohtaja Martin Brandt, martin.brandt@findera.fi, puh. 050 336 3233