Opintomatka Saksaan ja Hollantiin 24.–26.5.

Muutama paikka vielä vapaana!

Jätehuoltoyhdistys ry järjestää yhdessä FinDera Consultingin kanssa kiertotalousratkaisuihin ja -keskuksiin keskittyvän tutustumismatkan Saksaan ja Hollantiin.  Fokuksessa ovat kiertotalouskeskusten konseptit, alueelliset yhteistyökuviot, materiaalien prosessit, hyödynnetyt teknologiat sekä vuorovaikutteisuus.

Matkan aikana tutustumme kiinnostaviin yrityksiin ja asiantuntijoihin, joilta kuulemme uusista tehokkaista toimintatavoista ja teknologioista sekä haasteista ja mahdollisuuksista. Samalla verkostoidumme sekä kansainvälisten että matkalle lähtevien kotimaisten toimijoiden kanssa. Matkan painopiste on tutustuminen käytännönläheisiin malliesimerkkeihin. Matka on mainio tilaisuus laajentaa omia näkemyksiä ja kontaktiverkostoja.

Osallistumismaksu on arviolta noin 1 200 euroa (sis. alv) – lopullinen hinta varmistuu osallistujamäärän mukaan. Matkalle mahtuu maksimissaan 25 henkilöä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan, varaa paikkasi heti. Muutama paikka on vielä vapaana! Sitovat ilmoittautumiset tarvitaan mahdollisimman pian osoitteella sihteeri.jatehuoltoyhdistys@gmail.com. Lisätietoja myös matkanjohtaja Martin Brandtilta, martin.brandt@findera.fi.

Matkaohjelma