Huippuluokan opintomatka Saksaan

24.–26.8.2017 – varaa paikkasi heti!

Jätehuoltoyhdistys järjestää yhdessä FinDera Consultingin kanssa innovatiivisiin jätehuoltoratkaisuihin keskittyvän tutustumismatkan Saksaan. Matka toteutetaan 24.–26.8.2017. Matkan aikana tutustumme kiinnostaviin yrityksiin ja asiantuntijoihin, joilta kuulemme kiertotalouden mahdollisuuksista ja tulevaisuuden näkymistä saksalaisesta näkökulmasta. Samalla verkostoidumme sekä kansainvälisten että matkalle lähtevien kotimaisten toimijoiden kanssa. Matkan painopiste on tutustuminen käytännönläheisiin malliesimerkkeihin mm. uudenlaisiin innovaatio-, teknologia- ja kiertotalouskohteisiin.

Matka on mainio tilaisuus laajentaa omia näkemyksiä ja kontaktiverkostoja. Mielenkiintoiset kohteet, ulkomaalaisten asiantuntijoiden esitykset, keskustelut heidän kanssaan sekä vuorovaikutus suomalaisryhmän sisällä avaavat osallistujille uusia näkökulmia, joita vasten voi peilata oman organisaation intressejä ja kehityssuunnitelmia.

Katso alustava matkaohjelma

Matka tarjotaan räätälöitynä pakettiratkaisuna sisältäen lennot, hotellit, siirtymiset Saksassa, ohjelman sekä asiantuntijan opastuksen ja tulkkauksen matkan aikana. Matkaoppaana ja toteuttajana toimii ekonomi Martin Brandt, joka on työuransa aikana järjestänyt suomalaisyrityksille, – kunnille sekä tutkimus- ja koulutusorganisaatioille lukuisia energia- ja ympäristöratkaisuihin liittyviä opintomatkoja Saksaan.

Osallistumismaksu on alustavasti 1.124 euroa sis. alv 24 %. Lopullinen osallistumismaksu määräytyy osanottajamäärän mukaan (hintaoletuksessa 20 hlö). Matkalle voidaan ottaa 15–25 henkilöä ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Alustavavat ilmoittatumiset pyydetään 21.4.2017 mennessä
Hanna Tukiaiselle sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi

Lisätietoja antaa Martin Brandt martin.brandt@findera.fi

Lopullinen ilmoittautumisvahvistus pyydetään vielä erikseen, kun ryhmän koko ja hinta on varmistunut. Mikäli haluat ohjelmasta poikkeavia muutoksia omiin lentoihisi (aikaisempi menolento, myöhempi paluulento tai jatkolennot Helsingistä/Helsinkiin), ilmoita asiasta ilmoittautumisen yhteydessä. Muutokset vaikuttavat todennäköisesti loppuhintaan.