Terveisiä syyskokouksesta

Jätehuoltoyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidettiin 3. lokakuuta Jätehuoltopäivien yhteydessä Tampereella. Kokouksessa vahvistettiin toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio vuodelle 2018.

Toimintasuunnitelman mukaan kevätkokous pidetään Torniossa yhteistyössä pidä Lappi siistinä ry:n kanssa. Suunnitelmissa on kokouksen lisäksi muun muassa tutustuminen Tornion kiertotalouskylään. Ulkomaan opintomatkan tutustumiskohteiksi pyritään saamaan niin ikään kiertotalouskyliä. Jätehuoltopäivät pidetään 3.–4.10.2018 Kalastajatorpalla Helsingissä. Jäsenmaksut säilyvät ennallaan.

Hallitukseen valittiin uudet jäsenet erovuoroisten tilalle vuosiksi 2018–2019. Puheenjohtajana jatkaa Tuuli Myllymaa. Erovuoroisista Risto Pohjanpalo oli ilmoittanut, ettei ole enää käytettävissä. Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin jäteasiantuntija Nina Kokko Puolustushallinnon rakennuslaitoksesta. Toiminnantarkastajana jatkaa Antti Karlin ja varatoiminnantarkastajana Margaretha Wahlström. Lisäksi syyskokous päätti kutsua Sakari Salosen yhdistyksen kunniajäseneksi.

Hallituksen kokoonpano vuonna 2018

Tuuli Myllymaa, puheenjohtaja